Alla inlägg under mars 2011

Av Andreas Rytterstam - 28 mars 2011 21:28

Tycker det är så fruktansvärt jobbigt när man står och duschar, så står det en elefant utanför och kastar stekpannor på en.

Av Andreas Rytterstam - 28 mars 2011 18:22

För att citera mig själv

Att bygga en IKEA garderob utan ritning är som att ge en kniv till en apa och be han tälja en bergsget, eller som att lära en kvinna köra bil!

Samlar krafter för bygga upp detta åbäke. 

Kom hem cirkus kvart i fyra, tog en liten powernap. Vilket jag hatar att göra för min verklighetsuppfattning blir bra jävla konstig då! Rosa elefanter utanför fönstret förekommer.

Sooooooooool idag! Bara jag som saknar -20 och snö upp till knäskålarna!?

I mörkret e vi alla svarta


xoxo Andreas 

Av Andreas Rytterstam - 28 mars 2011 11:43

Dittin & Andreas Rytterstam - Jag Kommer Ihåg Feat Johanna Karlmats

 
Här kan ni ladda ner låten!
 http://www.speedyshare.com/files/27640866/Dittin_Andreas_Rytterstam_-_Jag_kommer_ih_g_feat_Johanna_Karlma.mp3

Tack till Martin och Johanna för en grym insats!

xoxo Andreas

Av Andreas Rytterstam - 20 mars 2011 19:20

Sitter i valet å kvalet om jag ska raka av allt hår eller inte. Det va bra många år sen jag gjorde det sist men fan så skönt det är!

Djurgården åkte precis ut mot Luleå, lite synd faktiskt även om jag älskar AIK!
Hade sett fram emot en Stockholmsfinal. 

En liten låt för alla lovers därute!
 

xoxo Andreas

Av Andreas Rytterstam - 18 mars 2011 17:51

Jag hatar er!


 


Så då var det sagt!


Jag har varit sjuk den här veckan, jag hatar att vara sjuk!

Kanske därför jag känner sånt hat mot alla just nu.

Jag hatar mina grannar som har skaffat tvättmaskin och är tvunga att tvätta just när jag har som värst huvudvärk. 
Visst tvätta era äckligt smutsiga jälva kläder men sätt förhelvete fast tvättmaskinen i något så jag slipper höra det där jävla ekandet i mitt rum.
Risken att ni läser det här är väldigt liten men om ni gör det så tvätta era kläder när jag inte är hemma eller dö en långsam död!


Ante fråga om jag ville gästblogga, jag är inte bra på sånt här, 

men självklart drar jag in ett inlägg om han ber mig.

Ni vet att han är singel va ? Klart att ni vet!
Så som ni törstar efter honom på allt han gör...

Vissa av er är jävligt läskiga också, aaa han har pratat..
Ni vet vilka ni är! 


Vad mer stör mig just nu ? hmm..

Jaaa.. Ni gamla människor!
Ni luktar illa, baaah så ni vet!


Jag kommer logga in här och våldföra mig på hans blogg fler gånger, 

gillar ni det inte så eat dirt!


Its Anthon, bitch! 

Av Andreas Rytterstam - 18 mars 2011 16:31

Genialiskt!

 

Av Andreas Rytterstam - 16 mars 2011 16:46

Sitter hemma hos Anthon!

Snart vankas det keeeeeek, och eftersom jag inte vill bli matförgiftad så lagar jag och Anthon tittar på!


Du går från klarhet till klarhet, din råtta! 

Av Andreas Rytterstam - 15 mars 2011 22:02

Min käre bror ringde för en stund sen och frågade om jag ville hänga på till hemköp (som va stängt) för att handla, han hade även en överraskning till mig. Överraskningen han bjöd på va bland det skummaste jag varit med om. På coolstuff.se har han gått och köpt en mackapär som man kopplar in i cigarettändaruttaget som kopplas samman med stereon som in sin tur gör att bilen SKA låta som en ferrari.


Problemet va bara att ljudet som kom lät mer som att det va störningar på radion och ju mer man åkte desto mer växte huvudvärken. Ett klickade ljud som Mange trodde va problem med ljudet visade sig vara turbon som lät.


Så alla bilentusiaster, för endast 350 kr kan ni få eran Volvo V40 att låta som en radio med dålig mottagning!

Ovido - Quiz & Flashcards