Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

IKEA Garderob

Av Andreas Rytterstam - 28 mars 2011 18:22

För att citera mig själv

Att bygga en IKEA garderob utan ritning är som att ge en kniv till en apa och be han tälja en bergsget, eller som att lära en kvinna köra bil!

Samlar krafter för bygga upp detta åbäke. 

Kom hem cirkus kvart i fyra, tog en liten powernap. Vilket jag hatar att göra för min verklighetsuppfattning blir bra jävla konstig då! Rosa elefanter utanför fönstret förekommer.

Sooooooooool idag! Bara jag som saknar -20 och snö upp till knäskålarna!?

I mörkret e vi alla svarta


xoxo Andreas 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Rytterstam - 8 maj 2011 23:40

www.finest.se/AndreasrytterstamInte för att nån läser denna eller ens bryr sig men!AndreasDin drink när ölen känns tråkig  ...

Av Andreas Rytterstam - 8 maj 2011 13:31

En fjäder i hatten!Att starta dagen med en 45 minuter lång promenad är ingen höjdare!   AndreasDin ipren när huvudvärken är som värst  ...

Av Andreas Rytterstam - 6 maj 2011 15:40

Har precis gjort ett gästblogginlägg på Martins grymma blogg! Spana in det på länken nedan..www.finest.se/dittin   Missa inte borsans nya låt!!     Andreas   Din cola i glaset  ...

Av Andreas Rytterstam - 27 april 2011 01:06

Kolla in min och min brors nyskapade sida www.epicyoutubecomments.com !!Och glöm inte att gilla den på Facebook.. xoxo AndreasDin snaps på påskbordet  ...

Av Andreas Rytterstam - 24 april 2011 21:13

Dricka öl ur en stupränna..Cykla baklänges upp för en skidbacke..   Äta scones i morgonrock..Lägga mig i ett badkar fullt med blomjord och växa upp..Frysa i Sahara..Göra snus med kaffesmak..Prata med någon som inte vill prata..Häckla en kassörska...

Ovido - Quiz & Flashcards