Alla inlägg under april 2011

Av Andreas Rytterstam - 27 april 2011 01:06

Kolla in min och min brors nyskapade sida www.epicyoutubecomments.com !!

Och glöm inte att gilla den på Facebook..

xoxo

Andreas

Din snaps på påskbordet 

Av Andreas Rytterstam - 24 april 2011 21:13

Dricka öl ur en stupränna..

Cykla baklänges upp för en skidbacke..


Äta scones i morgonrock..

Lägga mig i ett badkar fullt med blomjord och växa upp..

Frysa i Sahara..

Göra snus med kaffesmak..

Prata med någon som inte vill prata..

Häckla en kassörska..

Bränna ner en pyromans hem..

Streaka på ett sportevenemang..

Överreagera på nått meningslöst..

Plocka svamp..

Laga sushi..

Konstatera något uppenbart..

Äta upp en uppäten cheeseburgare..

   
Hello, is it me you´re looking for?

xoxo

Andreas


Din kalaspuff i mjölken 

Av Andreas Rytterstam - 24 april 2011 21:09

Visste ni att Chuck Norris va med i alla Star Wars filmerna!?

Han va The Force..

xoxo

Andreas

Din 6:a när du spelar yatzy 

Av Andreas Rytterstam - 21 april 2011 15:40

Jag e officiellt Iphoneskadad. Satt och kollade på ett fysiskt kort, och det va nått i bakgrunden som jag inte riktigt såg. Då försökte jag zooma in det med två fingrar som man gör på en iphone..

xoxo

Andreas

Din roll-on när du luktar illa 

Av Andreas Rytterstam - 18 april 2011 18:43

Har du missat det så tycker jag att du som har Spotify Premium ska kolla in min kära brors nya låt "Magnus Rytterstam - Youtuber", den är riktigt riktigt skön!!

Riktigt härligt väder idag! Har "solat" igenom fönstret idag, varit "tvungen" att skriva massa musik.

xoxo

Andreas

Din mjölk till flingorna

 

Av Andreas Rytterstam - 13 april 2011 13:38

Tjatja bloggen!

Asså såg ett par så sjukt söta skor på H&M igår, 2 die 4! 

De va fotosession med Emil Jönsson och Magnus Rytterstam igår. Blev många feta bilder och en nära döden upplevelse. Yxa + Mangnus + datorskärm = BOOOM!

xoxo


Andreas


Din axel att gråta emot 

Av Andreas Rytterstam - 12 april 2011 16:11

Cykla genom Sverige..

Fylla badkaret med blomjord..

Flytta och sen flytta tillbaka..


Hyra en film och inte lämna tillbaka den i tid..


Sanda en väg..


Bygga en bro och gå under den..


Bestiga ett jävla högt berg..

Åka kundvagn till Nepal..

Äta val på ett Green Peace fartyg..


Klä ut mig till tomten och gå runt och fråga folk om dom har sett mina renar..


Dansa zumba i otakt..


Filéa en torsk..


Ta en våldtäktsdusch..


Smörja in mig i hallonkräm..


Trakassera illrar på skansen..


Titta i folks brevlådor..


Fråga en icke gravid kvinna när födseln beräknas..


Födas som Justin Bieber och hoppa ut för ett stup..


Kritisera uteliggare..



 

Hello, is it me you´re looking for?
 

xoxo


Andreas

Ditt rus när ölen e slut 



Av Andreas Rytterstam - 11 april 2011 23:05

Att kalla mig för cynisk, introvert, tråkig, bitter och sur är en underdrift!


Imorgon är det fotografering med Emil! www.emiljoensson.se


 

 xoxo 


Andreas


Ditt bollplank när du har dåliga idéer! 

Ovido - Quiz & Flashcards