Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Hellre än femma i handen än en etta med stådusch och kokvrå!

Av Andreas Rytterstam - 11 april 2011 18:11

Nu va det ett tag sen jag bloggade, hade gärna vilja skriva att jag haft fullt upp och inte hunnit men vem försöker jag lura!?

Värmen har hittat till Stockholm! Satt ute å solade nån timme idag, sen vankades det grillning med familjen Rytterstam/Carlswärd.

Farsan och jag ska förmodligen till helgen börja bygga ett trädäck på tomten, hoppas vädret tillåter!

Lite slutsatser:
Eminem är ett geni!
Lil Wayne är monoton och tråkig att lyssna på!
Knäböj med en människa på axlarna i nedförsbacke är inte bra för ryggen!
Livesända med Anthon en lördagskväll urartar! 
Chelsea är inte bra just nu!
Aftonbladet lurar en med sina rubriker!
Plocka äpplen och tömma hyllor är årets dans!
Jag är bäst på "Med Andra Ord", har aldrig förlorat i det!
Får får lamm!
Magnus kommer bli stor!
Det går inte att få 13 rätt på stryktipset
Fulstreama sport är underbart!
Att tjejer kan göra två saker samtidigt och killar inte är en myt!
Zlatan är inte topp fem i världen bland alla forwards!
Svart och gult är den vackraste färgkombinationen!

Och sist men inte minst..

 
 Andreas passar i mustasch!

xoxo


Din spegelbild när du känner dig ful! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Rytterstam - 8 maj 2011 23:40

www.finest.se/AndreasrytterstamInte för att nån läser denna eller ens bryr sig men!AndreasDin drink när ölen känns tråkig  ...

Av Andreas Rytterstam - 8 maj 2011 13:31

En fjäder i hatten!Att starta dagen med en 45 minuter lång promenad är ingen höjdare!   AndreasDin ipren när huvudvärken är som värst  ...

Av Andreas Rytterstam - 6 maj 2011 15:40

Har precis gjort ett gästblogginlägg på Martins grymma blogg! Spana in det på länken nedan..www.finest.se/dittin   Missa inte borsans nya låt!!     Andreas   Din cola i glaset  ...

Av Andreas Rytterstam - 27 april 2011 01:06

Kolla in min och min brors nyskapade sida www.epicyoutubecomments.com !!Och glöm inte att gilla den på Facebook.. xoxo AndreasDin snaps på påskbordet  ...

Av Andreas Rytterstam - 24 april 2011 21:13

Dricka öl ur en stupränna..Cykla baklänges upp för en skidbacke..   Äta scones i morgonrock..Lägga mig i ett badkar fullt med blomjord och växa upp..Frysa i Sahara..Göra snus med kaffesmak..Prata med någon som inte vill prata..Häckla en kassörska...

Ovido - Quiz & Flashcards